Incidenthantering

Låt användare skapa ärenden via e-post, självbetjäningsportal eller besök. Spåra, prioritera, tilldela och automatisera lösningsprocesser för att effektivisera din servicedesk.

Läs mer om incidenthantering →  

fs itsd screenshot 2 1 fs itsd screenshot 2 1

SLA-hantering

Vår programvara låter dig ange flertalet SLA-policyer för att skapa deadlines för olika öppettider eller ärendekategorier. Systemet låter dig hantera ärenden baserat på prioritet, med automatiska regler för eskalering om SLA ej följs.

Mer om SLA  →  

fs itsd screenshot 3 1 fs itsd screenshot 3 1

Automatisering och AI/ML

Håll ett öga på prioriterade uppgifter och ärenden. Fatta intelligenta beslut genom att använda AI/ML och automatisering för ärenden med lägre prioritet.

Mer om automatisering →  

fs itsd screenshot 5 1 fs itsd screenshot 5 1

Självbetjäningsportal

Låt dina användare hitta lösningar i din kunskapsdatabas och skapa ärenden direkt från supportportalen för din servicedesk. Portalen kan anpassas så att den speglar ditt märke och dess identitet.

Läs mer om självbetjäning →  

fs itsd screenshot 4 1 fs itsd screenshot 4 1