MÅNADSVIS
ÅRSVIS
BLOSSOM

Perfekt för små team

$ 19

per agent och månad, faktureras årsvis faktureras månadsvis

  • Incidenthantering
  • Kunskapsdatabas
  • Självserviceportal
  • Automatiseringar
  • Standardrapporter
  • Marknadsplats
  • Obegränsat antal slutanvändare

GARDEN

Perfekt för växande team

$ 49

per agent och månad, faktureras årsvis faktureras månadsvis

Allt från Blossom och...

  • Tjänstekatalog
  • Tillgångshantering
  • Anpassade och schemalagda rapporter
  • Portal på flera språk
  • Vitlistning av domäner
  • Flera tjänstenivåavtal och kontorstider
  • Obegränsade e-postlådor
  • 100 gratis tillgångar

FOREST

Utvecklat för företag

$ 99

per agent och månad, faktureras årsvis faktureras årsvis Kan endast abonneras årsvis

Allt från Estate och...

  • Vitlistning av IP-adresser
  • SLA för en timmes support
  • Revisionsloggar
  • Kundnöjdhetshanterare
  • Datacenter-plats

Priser för ytterligare tillgångar

Vi erbjuder 100 gratis tillgångar från abonnemanget Garden. Ytterligare priser gäller baserat på antalet hanterade tillgångar i ditt konto.

100
  • 100 tillgångar tillgångar
  • 250 tillgångar
  • 500 tillgångar
  • 750 tillgångar
  • 1000 tillgångar
  • 2500 tillgångar
  • 5000 tillgångar
  • 10000 tillgångar
  • 20000 tillgångar
  • Obegränsade tillgångar
MERKOSTNAD

$0

per månad
Upp till 100 tillgångar

E-postsupport dygnet runt och telefonsupport fem dagar i veckan ingår i alla abonnemang

Har du svårt att avgöra vilket abonnemang som passar bäst för dig?

Se vår fullständiga jämförelse av funktioner

Dagspass

Få extra supporthjälp vid en produktlansering eller annan arbetstopp

Behöver du extra supporthjälp vid en produktlansering eller annan arbetstopp? Dagspass gör det enkelt för dig att temporärt lägga till extra tekniker när du behöver det. Lägg bara till dem som tillfälliga tekniker, köp några dagspass och låt dem använda ett dagspass för varje dag som de behöver åtkomst till din support.

Vanliga frågor och svar

Vad är hanterade tillgångar?

Alla tillgångar som upptäcks av Discovery Probe eller Discovery Agent anses vara en hanterad tillgång. Detsamma gäller tillgångar som läggs till genom andra metoder och senare uppdaterade med hjälp av vår Discovery Agent.

Hur fungerar den kostnadsfria provperioden på 21 dagar?

After you sign up, you get free unrestricted access to all the features available in Freshservice for 21 days. Thereafter, you can upgrade to a suitable plan.

Är min data säker?

Vi tar säkerhet på allvar. Våra värdservrar är belägna i datacenter av världsklass som skyddas av biometriska lås och övervakning 24 timmar om dygnet. Vi försäkrar att vår applikation alltid är uppdaterad med de senaste programfixarna. Vårt datacenter tillmötesgår integritetsskydden i EU och USA och alla våra abonnemang inkluderar SSL-kryptering för att hålla din data säker.

Har ni några kontraktsavgifter eller avgifter för uppsägning av kontrakt?

Nej, vi har inga sådana avgifter. Du kan avbryta tjänsten när du vill och du kommer bara att faktureras till och med samma månad som du väljer att avbryta tjänsten.

Vilka former av betalningar tar ni emot?

Vi tar emot Visa, Mastercard, Discover, American Express och PayPal. För årliga kontrakt tar vi emot checkar och överföringar online i valutorna USD, EUR och GBP.

Kan jag uppgradera eller nedgradera när jag vill?

Ja. Freshservice erbjuder en tjänst för löpande inbetalningar och du kan uppgradera, nedgradera eller avbryta när du vill. För att ändra ditt abonnemang går du till ”Abonnemang och fakturering” i ditt Freshservice-konto.

Erbjuder ni några rabatter?

Ja. Freshservice erbjuder rabatter till ideella organisationer, utbildningsinstitutioner och stora team. Kontakta support@freshservice.se för en personlig offert.

Vem är en tekniker? Kan jag lägga till en tekniker på kort sikt?

I Freshservice kategoriseras tekniker som heltid eller tillfällig beroende på dina krav. En heltidstekniker är en del av kärnteamet i servicedesken. En tillfällig tekniker är någon som behöver tillgång till servicedesken på behovsbasis. Som standard erbjuder Freshservice tre gratis dagspass när du registrerar dig. För att lägga till fler tillfälliga tekniker kan du köpa dagspass från 0 SEK. Vem som helst kan läggas till som en tillfällig tekniker och administratören kan definiera deras roll och omfattningen av åtkomsten till servicedeskens portal.

Kan jag köpa funktioner som tillägg?

För tillfället är bara några funktioner tillgängliga att köpa som tillägg. Kontakta support@freshservice.se rörande anpassade abonnemang.

Har du fler frågor?

Om du har ytterligare frågor om Freshservice eller registreringsprocessen är du välkommen att skicka e-post till oss på adressen support@freshservice.se. Vi svarar gladeligen på alla dina frågor.

Skaffa Freshservice för iOS och Android

Få extra supporthjälp vid en produktlansering eller annan arbetstopp

De mobila apparna från Freshservice har omsorgsfullt utformats för att hjälpa ditt team att hålla kontakten med användarna även när de inte är på plats. Med apparna till iOS och Android kan ditt team ligga steget före inkommande ärenden, samarbeta med andra tekniker och svara på förfrågningar, även när de inte är på plats.